wtorek, 18 czerwca 2013

Cukiniowe wzgórza


Sezon na cukinię trwa.
Również u Majlerta!
Kupiłam dwie niezbyt duże i wąskie.
Pomyślałam o tym, żeby wymyślić na nią jakiś inny sposób.
Bo taka zwykła nadziewana, to zbyt zwykła...

Pokroiłam obydwie na grube, ok. 3 cm walce. Ze środka wydrążyłam małe otworki wydrążarką, taką jak tutaj, w które później umieściłam przygotowane na patelni kulki mięsne.

Do kulek mięsnych:
mięso mielone
ząbek czosnku
mała i młoda cebula
oregano
sól i pieprz

Na patelni kulki stacjonowały dosłownie momencik. Po ułożeniu na blasze cukinek, na każdej z nich umieściłam odpowiednio kulki mięsne. Delikatnie polałam olejem rzepakowym. Posypałam oregano. Włożyłam następnie do piekarnika na termoobieg z opiekaniem od góry. Myślę, że potrzebują ok. 20 min. Powiem prawdę... tym razem nie patrzyłam na zegarek... Po prostu pilnujcie, aby Wam się nie przypaliły!

W smaku takie naturalne...
A do stołu podano z oliwkami oraz sosem czosnkowym, tzatzikowym...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ja na to...