niedziela, 8 czerwca 2014

Co to jest Cafe de Paris i czy można to kupić w Wolfsburgu...



Cafe de Paris...Pierś Cafe de Paris...

A cóż to takiego??

Cafe de Paris to mieszanka przypraw, którą zasila m.in. kumin, kurkuma, kolendra, chili, wanilia, rozmaryn...Eklektyczna, no to można ją dostać również w innej części Europy niż Paryż. Można też kupić w Wolfsburgu, co też uczyniłam..

A następnie użyłam do nadziewanej piersi z kuczaka a`la Cafe de Paris:)

Niezbędne:
pół piersi z kurczaka
pomidor
dwa plastry szynki
rukola
szałwia
parmezan
cukinia
oliwa z oliwek
sól, pieprz, przyprawa Cafe de Paris

Do piersi przekrojonej włożyłam wiórki parmezanu, plastry pomidora, rukolę. Pierś posoliłam i doprawiłam pieprzem. Delikatnie zwinęłam, nadzieniem do dołu blaszki. Na wierzch położyłam dwa plastry szynki, posypałam Cafe de Paris i okryłam listkami rukoli i szałwią. Pokropiłam oliwą i włożyłam do piekarnika na 30 min. wraz z pokrojoną cukinią i plastrami pomidora.

Dobre jedzenie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ja na to...