wtorek, 25 listopada 2008

Wariacja sosu pomidorowego

Kolejna wersja sosu pomidorowego.
Tym razem tagiatelle, sos pomidorowy i małe, okrągłe kotlety z mięsa mielonego.

Na ok. 20 sztuk małych kotletów użyłam:

ok. 25 dkg mięsa wołowego, mielonego
łyżka bułki tartej
ok. 2-3 łyżki startego parmezanu
ząbek czosnku (zmiażdżony)
sól, pieprz, peperoncino

Wszystko razem wymieszałam i stworzyłam małe kulki. Ułożyłam do smażenia na rozgrzanej oliwie. Podsmażyłam z obydwu stron (ok. 4-5 min.) i zalałam sosem pomidorowym. Sos przyprawiłam pieprzem i bazylią (w przypadku kiedy sos jest kwaśny można dodać łyżeczkę cukru).

Przygotowany sos na talerz, na talerzu tagiatelle oraz liście sałaty z oliwą, na wierzch kwadraciki mozarelli oraz okruszki suszonej bazylii. Tak oto wygląda kolejna wariacja... z sosem pomidorowym w roli głównej, że nie wspomnę o makaronie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ja na to...