środa, 28 maja 2014

Smaczne i tanie... szybkie niesłychanie...



Dzisiaj do stołu podano prosto i smacznie!

Risotto z pęczaku, a pęczak z bazarku na Marymoncie…

Do dania są niezbędne:

2 szkl. pęczaku
6 – 8 pieczarek
kilka liści szpinaku
3 szparagi zielone
kostka rosołowa (taka z liściem laurowym)
pieprz
oliwa z oliwek

Na patelnię, przeznaczoną oryginalnie do paelli, wlałam dwie łyżki oliwy, kostkę rosołową i wsypałam dwie szklanki pęczaku (przepłukanego wodą). Następnie dolałam wodę, i tak dolewałam wciąż… dopóki pęczak chłonął… Po czasie jakimś – myślę, że około 10-15 min. dołożyłam pokrojone pieczarki, liście szpinaku i pokrojone szparagi. Przyprawiłam pieprzem. Całość gotowałam, monitorując pęczak i czy nie trzeba dolać kolejnej porcji wody, nie wiem ile czasu… Trzeba samemu zdecydować, kiedy pęczak jest już dla nas właściwie miękki…


Ale zdecydowanie… danie szybkie niesłychanie…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ja na to...