niedziela, 25 października 2009

23-25 października_Food Film Fest









Piątkowo-niedzielne wieczory obfitowały w nadmiar wrażeń kulinarnych. Bowiem odwiedziłam kino KULTURA. Odbył się tam pierwszy przegląd filmów kulinarnych zorganizowany m.in. przy współpracy kanału Kuchnia.tv.

Pierwszego dnia uczestniczyłam w uczcie wzrokowej, mianowicie rozkoszowałam się filmem pt. "Jedzenie zaprojektowane" - o tym jak projektuje się kształty, kolory, rozmiar jedzenia. O tym jak wpływają one na nasze zmysły, chęć do spróbowania... o tym jak nasza podświadomość podpowiada nam co jest jej zdaniem lepsze... film godny polecenia!

Drugi film opowiadający o zawodzie dostarczycieli jedzenia w Mumbaju "Dabbawala" (dabba- pojemnik; wala-roznosiciel), których jest ponad 5 000. Bardzo sprawnie działające, rowerowo-pociągowe przedsiębiorstwo. Też godny obejrzenia!

Drugi dzień został odpuszczony, natomiast trzeciego obejrzałam trzy filmy.
Jeden o pizzy neapolitańskiej "Made in Neapol" owszem owszem, nawet przyjemny. Drugi "Smakując północ" pominę milczeniem. Trzeci zaś "Stolik w raju - Le Cirque" ukazujący życie restauratów przez pryzmat prowadzonej restauracji, całkiem przyjemnie się oglądał, choć rzeczywiście uzmysławia mi, jakim cięzkim kawałkiem chleba jest zycie restauratorów.

www.kuchnia.tv/kuchnia_food-film-fest-program-przegladu.html

Całe wydarzenie warte polecenia, o ile oczywiście w przyszłym roku Food Film Fest po raz kolejny wystartuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ja na to...